Loading...
Tuesday, April 23, 2013

Lihatlah Dengan Mata Hati Dan Pasti Anda Akan Menangis

terasa diri ini sangat hina sebagai hambaNya.. diri ini sangat sempurna berbanding hambaNya di dalam video tapi amal ibadat kepada Allah masih sikit.. Ya Allah,, sesungguhnya Engkaulah yang esa..





jom tonton video disini :

video


Lihatlah Dengan Mata Hati



sumber : http://busuk.org/ping/view/519661
.
 photo capture-20131209-213807_zps3377fe28.png

57 comments:

  1. - La iLa Ha iLLaLLah MuhamadurRasulullaH -
    oh my Self :(

    ReplyDelete
  2. Ya Allah rahmati dia selalu....

    ReplyDelete
  3. Semoga Balasan syurga untuknya...amin

    ReplyDelete
  4. ALLAH MENYANGINYA.

    ReplyDelete
  5. tubuhku lebih sempurna dari dia namun ibadatku tak sesempurna dia

    ReplyDelete
  6. subhanallah.....

    ReplyDelete
  7. subhanallah...Allah the Greatest....

    ReplyDelete
  8. Nak menitis air mata, dia lebih sempurna dari org yang sempurna anggotanya...

    ReplyDelete
  9. sad with my own life...

    ReplyDelete
  10. video terbaik...

    ReplyDelete
  11. sedngkan org yg allah beri kekrangan lagi masih nak brsujud dgn-Nya...yg kta ni...sempurna kwujudan...ada kah kta seperti org yg dlam video tu tdi???jdi rnung2kan lah...

    ReplyDelete
  12. Subhanallah...menangis teresak2 tgk video nih..saye yg sempurna ini berasa malu YA ALLAH...smg ALLAH S.W.T mengurniakn syurga yg tertinggi buat beliau...disisi mereka yg ALLAH S.W.T kasihi..

    ReplyDelete
  13. PERINGATAN BAGI MEREKA YG MERASAKAN DIRINYA SEMPURNA....

    ReplyDelete
  14. Astaghfirullahhalazim, tersentuh hati ku melihat video itu. Menangis tak terkata. YaAllah.

    ReplyDelete
  15. so touching.. x ade alasan untuk mlakukan kewajipan sbg seorg umt islam wlaupn dlm keadaan serba kekurangan..

    ReplyDelete
  16. allah dah jadi kan macamtu tapi tidak boleh mengata ok doa kan jer :'(

    ReplyDelete
  17. Allahu Akbar...Allah Maha Hebat menjadi kan hamba2 dan Makhluk2 Nya....^^....!!

    ReplyDelete
  18. Sungguh pun dia kudung allah telah berikan keistemewaan kepada dia dia boleh memasak menggunakan kaki...

    ReplyDelete
  19. setiap kekurangan ada kelebihannya..Allah maha mengasihani & maha adil...

    ReplyDelete
  20. SUBHANNALLAH!

    ReplyDelete
  21. ya Allah..insaf

    ReplyDelete
  22. Ya ALLAH please forgive me!

    ReplyDelete
  23. tak tau nak kata apa tapi inilah hamba allah yang paling setia

    ReplyDelete
  24. contoh yg HEBAT.. TQ ALLAH!!

















    ReplyDelete
  25. SUBHANALLAH...terasa sayu, tiada kasih yang lebih besar melainkan Kasih Allah, bersyukurlah dan harus disedari, kesempurnaan fizikal ini tidak kekal,ini adalah pinjama pada bila-bila masa Allah akan ambil kembali. Oleh itu, pinjaman ini berilah juga pinjam kepada orang lain, jadilah mata kepada mereka yang tidak dapat melihat, jadi lah tangan untuk mereka. "manusia adalah sama dimata Allah yang membezakannya adalah amal Iman dan takwa.

    ReplyDelete
  26. ya allah.. sedyh nya bila lihat org yg kurang sempurna menjalankn tanggungjawab dengn sempurna..

    ReplyDelete
  27. allah maha adil....pasti ada ganjaranya

    ReplyDelete
  28. hati ni terusik bila tgk video ni...
    semoga beliau sihat2 slalu...

    ReplyDelete
  29. sebak rasa dihati. pernah kita bersyukur dgn diberikan tubuh badan yg sempurna? sama2 lah kita berdoa kpd Allah supaya kita diberkati-Nya. Amin

    ReplyDelete
  30. ya Allah, sungguh bertuah kehidupan begitu. .walaupon xsempurna anggota bdn, tpi ibadah kpd Allah sentiasa sempurna. . :')

    ReplyDelete
  31. saya x terkata semasa lihat vidio nya

    ReplyDelete
  32. paling sedih part bukak al quran pki muka..sedih betull.. :(

    ReplyDelete
  33. rsa sedih sy tgk video tu, sy harap dia sabar....

    ReplyDelete
  34. subhanallah..Ya Allah..ampunkanlah hambamu ini

    ReplyDelete
  35. terasa diri ini sgt berdosa.. beliau yang cacat anggota pon boleh menunaikan kewajipan dgn sebaiknya.. aku ni?? kadang2 ada tggal solat.. alquran pon jarang baca.. :'(( ampunkan aku YA ALLAH.. semoga ALLAH merahmati beliau.

    ReplyDelete
  36. hebat..
    hina rasenya yg sempurna fizikal selalu lalai dan alpa tehadap Mu..
    ALLAH MAHA BESAR.

    ReplyDelete
  37. ya allah..betapa kerdil nya ase..kte hk sempurna tbh bdn blm tntu dpt bt gtu..

    ReplyDelete
  38. Subhanallah walaupun saya adalah juga OKU sebelah tangan kanan - absent right fore-arm since birth namun pabila melihat hambaNya ini saya tabik hormat - dan semuga beliau sentiasa diberikan RahmatNya. - Aameen. sipitung@the jawa man

    ReplyDelete
  39. tak tr kata...sdih tngok orng nie...hrap d bri kbhagian d dunia n akhirat...;(

    ReplyDelete
  40. sedihnye...ya allah! tabahnye hamba allah ini..dalam menhadapi ujian allah!

    ReplyDelete
  41. air mate yang mengalir atas sebab kelemahan diri sendiri yang tak sekuat dan setabah beliau

    ReplyDelete

 
TOP